Μείωση 39,3% σημείωσαν οι πωλήσεις αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο, έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα, καθώς ταξινομήθηκαν μόλις 14.790 καινούρια οχήματα. Κατά μέσο όρο, τους αντίστοιχους μήνες της περιόδου 2004-2009 ταξινομούνταν 27.237 νέα αυτοκίνητα. Με βάση αυτά τα επίπεδα, η κάμψη της αγοράς αγγίζει το 45,7%. Η πτώση της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου δεν αφορά μόνο τα...
μεγαλύτερα αυτοκίνητα, αλλά όλες ανεξαιρέτως τις κατηγορίες (μικρά, μεσαία κ.λπ.). Συνέπεια αυτής της πρωτοφανούς κάμψης είναι η συρρίκνωση σε ένα χώρο στον οποίο δραστηριοποιούνται περισσότερες από 30.000 επιχειρήσεις και απασχολούνται σχεδόν 90.000 εργαζόμενοι ανά την επικράτεια. Από έρευνα απασχόλησης που διενεργήθηκε στα επίσημα σημεία πώλησης και συντήρησης σε όλη τη χώρα, σε σύγκριση με το Νοέμβριο του 2008, διαπιστώθηκε ότι ως τον περασμένο Μάρτιο η απασχόληση μειώθηκε κατά 9%. Δεδομένου επίσης ότι η φορολογία επί των πωλήσεων των αυτοκινήτων είναι σημαντική, η πτώση της αγοράς αυτοκινήτου έχει οδηγήσει σε πολύ μεγάλη απώλεια εσόδων από το τέλος ταξινόμησης και τον ΦΠΑ. Η υστέρηση υπολογίζεται για το 2010 ότι θα υπερβεί τα 300 εκατ. ευρώ, ως προς τους -ήδη χαμηλούς- στόχους που είχαν τεθεί στο φετινό προϋπολογισμό. Ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων επισημαίνει ακόμη μια φορά ότι υφίστανται τεκμηριωμένες προτάσεις/μέτρα που μπορεί να ληφθούν από την Πολιτεία και να περιορίσουν την πτώση της αγοράς αυτοκινήτου σε «λογικά» επίπεδα (για παράδειγμα σε 25% αντί 50% που ισχύει), δίχως ανάγκη κρατικής βοήθειας.
 
Top