ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΛΑΛΟΥ ΚΑΝΕΛΛΟΥ*,
π. ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ

"Κατ’ αρχή θέλω να δηλώσω ότι ανέκαθεν ήμουν υπέρ του Καποδίστρια που έφερε τη συνένωση των πολλών κοινοτήτων που είχαμε παλαιότερα άρα σήμερα είμαι ένθερμος υποστηρικτής του Καλλικράτη.
Το νομοσχέδιο που είναι υπό κατάθεση και προβλέπει τη συνένωση Κερατσινίου –Δραπετσώνας, θα ήμουν περισσότερο ικανοποιημένος αν σ’ αυτή τη συνένωση συμμετείχε και το Πέραμα.
Πάντα ήμουν υπέρ ενός ισχυρού δήμου, που θα έχει φωνή, που θα μπορεί να επιβάλλει προτάσεις, που θα μπορεί να διεκδικεί.
Αυτοί οι τρείς δήμοι θα μπορούσαν να δημιουργήσουν έναν ισχυρό δήμο που θα έλεγχε το εμπορικό λιμάνι στο σύνολο του.
Πιστεύω ακράδαντα ότι αυτοί οι τρείς δήμοι έχουν τα ίδια κοινωνικό-πολιτικά και οικονομικά χαρακτηριστικά.
Έχουν ταυτόσημη κοινωνική διαστρωμάτωση, άρα σε ένα μεγάλο ποσοστό και κοινά προβλήματα.
Η παραλιακή μετώπη ανήκει στους τρείς δήμους, αφορά και τους τρείς δήμους. Έργα ανάπτυξης και υποδομής πιστεύω ότι είναι κοινά και για τους τρείς δήμους.
Ας πάμε όμως στο ήδη διαμορφωμένο σχέδιο του Καλλικράτη που προβλέπει την συνένωση των δυο ιστορικών δήμων ,Κερατσινίου-Δραπετσώνας, είναι λοιπόν στις προθέσεις μου να ηγηθώ ενός ψηφοδελτίου του ΠΑΣΟΚ, πιστεύω ακράδαντα ότι η εμπειρία μου και οι γνώσεις μου, είναι εγγύηση για μια καλή, αναπτυξιακή πορεία.
Είμαι σίγουρος και χωρίς κανένα ενδοιασμό ότι μπορώ να ανταποκριθώ στις απαιτήσεις μια τέτοιας θέσης. Μια δική μου υποψηφιότητα, θα την έβλεπαν αντικειμενικά θετικά πάρα πολλά στελέχη του κινήματος.
Εκτιμώ ότι μπορώ να συσπειρώσω τις μεγαλύτερες δυνάμεις, τις περισσότερες δυνάμεις λειτουργώντας ενωτικά για την παράταξη μου και θα έλεγα χωρίς ίχνος εγωισμού ότι με μια δική μου υποψηφιότητα μπορούμε να κερδίσουμε τις εκλογές του Νοέμβρη.
Να είστε σίγουρος ότι αν είχα την παραμικρή αμφιβολία για την νικηφόρα-ενωτική υποψηφιότητα μου, όχι απλά δεν θα την διεκδικούσα, αλλά ούτε σαν σκέψη δεν θα πέρναγε από το μυαλό μου.
Είμαι απόλυτα βέβαιος για τη νίκη!
Αυτό βέβαια θα γίνει όταν κάποιοι φίλοι, και σύντροφοι κάνουν την επιλογή και θέλω να πιστεύω ότι θα κάνουν την επιλογή που θα οδηγήσει στη νίκη την παράταξη μας."

Κανέλλος Λάλος Γεννήθηκε το 1949 στην Αρκαδία. Σε πολύ μικρή ηλικία εγκαθίσταται στο Κερατσίνι, Έχει διατελέσει για δυο κοινοβουλευτικές περιόδους βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Β’ Πειραιά. Είναι πτυχιούχος του Πολυτεχνείου. Έχει διατελέσει αντιπρόεδρος και πρόεδρος του Γενικού Κρατικού Νοσοκομείου Νικαίας το 1987 - 1989. Το 1993 εκλέγεται για πρώτη φορά βουλευτής στη Β' Πειραιώς και επανεξελέγη στις εκλογές του 1996. Επίσης με μεγάλη επιτυχία έχει διατελέσει πρόεδρος του ιστορικού Γυμναστικού Συλλόγου Κερατσινίου, πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου Κερατσινίου του οποίο τώρα είναι δημοτικός σύμβουλος παρεμβαίνοντας δυναμικά σε θέματα που απασχολούν την πόλη. Εξ άλλου συχνά πυκνά τονίζει: «Ήμουν, είμαι και θα είμαι παρών στους αγώνες για ένα καλύτερο Κερατσίνι» Ο Κανέλλος Λάλος Είναι παντρεμένος με την Κυριακή Φρατζέσκου και έχει δύο παιδιά.
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ : liontaritoupirea.blogspot.com
 
Top