Έχετε γράμμα από ένα καθηγητή λυκείου



"Ο Σπύρος Παπαδόπουλος είναι "δήθεν", "και καλά" και "δεν τρέχει τίποτα".
Ασχολείται και με τον Ολυμπιακό και κάνει και πλάκα και είναι και "αντεξουσιαστής".
Το ίδιο και ο Αριστερός (!) Λυριτζής.
Αλλά τσεπώνουν τον ιδρώτα μας, τον πόνο μας.
...



Είμαι καθηγητής Λυκείου, με Πτυχίο, με Μάστερ και με Διδακτορικό Δϊπλωμα (με Άριστα παρακαλώ). Διδάσκω 26 χρόνια. Κάθε μέρα καταθέτω την ψυχή μου στον πίνακα, όχι τόσο για να μάθω Μαθηματικά τα παιδιά, αλλά κυρίως να τα διδάξω Αξιοπρέπεια.

Είμαι φτωχός.

Όλη μου η περιουσία είναι μικρότερης αξίας από το ετήσιο εισόδημα του Σπύρου Παπαδόπουλου ή του Βασίλη Λυριτζή.

Είμαι Αριστερός. Και καμαρώνω γι αυτό.

Αυτοί οι κύριοι δεν είναι σαν εμένα. Είναι απέναντί μου.

Ρε λαμόγια, ρε άχρηστοι, ρε τελευταίοι δεν καταλαβαίνετε ότι η απουσία σας δεν θα κόστιζε σε κανένα?

Τουλάχιστον για να δώ, έχετε το θάρρος να βγείτε και να πείτε ένα ΣΥΓΓΝΩΜΗ?

Πρόταση: Μπορούμε να ξεκινήσουμε ένα μεγάλο κίνημα διαμαρτυρίας εναντίον όλων αυτών των παράσιτων. Να οργανωθούμε, να πάμε έξω από την ΕΡΤ, έξω από τη Βουλή, έξω από το Υπουργείου Τϋπου, παντού. Να απαιτήσουμε, να φωνάξουμε, να πετάξουμε ντομάτες.

Πρέπει να τους ξηλώσουμε όλους αυτούς τους κηφήνες που ζουν με ψευδαισθήσεις προσφοράς αλλά σε βάρος της δικής μας καθημερινότητας.

Για πρώτη φορά νιώθω να αναβλύζουν από μέσα μου ταπεινά συναισθήματα κακίας.



Καλές γιορτές".

 
Top